2010-01-07

19 - Reaktywacja

Taak... Pięknie to nam wyszło... Radość ze spełnienia na chwilę nas nasyciła. Na szczęście nie do końca. Ja wziąłem się za tworzenie innego projektu, a i Siwy po pewnym czasie zapragnął zrobić coś jeszcze, co zaowocowało doskonałym pomysłem. Mianowicie Siwy zasłyszał o konkursie w zjeżdżaniu na byle czym i wkręcił mnie byśmy przystosowali nasz pociąg do tej zabawy. Z początku byłem raczej sceptyczny i sądziłem, że tego tematu dalej nie pociągnie. Sam też nie miałem zapału by się za to brać, bo byłem już pochłonięty czymś innym. Jednak chłopak się postarał i zaraził mnie swą chcicą, kiedy pokazał mi swój świetny projekt na układ sterowania:



W ogrodzie Kuby nie mięliśmy warunków na modyfikowanie Teżewe. Tym bardziej, że w całym kraju leżało 40 cm śniegu. Wcześniej jednak dogadałem się ze swoimi przełożonymi z Oknorex'su, w sprawie tego mojego innego projektu i korzystania z hali w jego ramach. Miałem pełen dostęp na halę i pozwolenie na wprowadzenie doń Teżewe. Teraz trzeba było tylko zorganizować transport i materiały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz