2009-06-03

2 - Projekt

Kilka godzin po zrodzeniu się idei pociągu, poszedłem do roboty. Spałem niewiele, ale nie byłem zmęczony. Byłem nakręcony myślą o naszym projekcie, który z każdą chwilą w mojej głowie nabierał co raz to wyraźniejszych kształtów. Kiedy ustałem na swoim stanowisku pracy, to odwróciłem kartkę ze zleceniem i na jego tyle zacząłem za pomocą suwmiarki kreślić wymiary konstrukcji w skali 1:10 

Wymiary gabarytowe jakie tu wykreśliłem towarzyszyły nam do końca realizacji projektu. Jednak koncepcja uległa znacznej zmianie i to już parę godzin później. Na rysunku mniej więcej widać, że na początku miał to być bardziej współczesny pociąg niż parowóz. W domu jednak, za pomocą 3DS Maxs'a zrobiłem już odrobinę bardziej konkretny rysunek: 

Teraz mięliśmy już całkiem konkretny podgląd tego, co chcemy zrobić. Rozrysowałem ogólne gabaryty, a szczegóły konstrukcji miały wyjść w praniu. 

Już wtedy wiedziałem, że nic, nawet Supermen tego pociągu nie zatrzyma. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz